05:39 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مجموعه های خودرو

تامین قطعات رقابت پذیر؛ حلقه اصلی رضایت مندی مشتریان
پایگاه خبری راد: خودروسازان توان پرداخت یکباره بدهی های خود به قطعه سازان را ندارند و به همین علت هم قطعه سازان توان تولید مستمر را ندارند.
حضور پرقدرت و جهانی قطعه سازان داخلی ۵سال زمان می طلبد
پایگاه خبری راد: پیش بینی می کنیم برای 5 تا 8 سال آینده قطعه سازان ایرانی بتوانند درصد مناسب و خوبی از صادرات را در دست داشته باشند و شاهد حضور پرقدرت تر و جهانی آن باشیم.
رشد صنعت قطعه سازی از همکاری مشترک با برندهای صاحب نام خارجی می گذرد/ لزوم کوتاهتر شدن زمان قراردادها
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: یکی از راههای پیشرفت صنعت قطعه سازی، به روز کردن فناوری ها و حضور در بازارهای بین المللی است که با انجام همکاری های مشترک با برندها و شرکت های معتبر خارجی این مسیر کوتاهتر خواهد شد.
صادرات این کالاها جایزه دارد
پایگاه خبری راد: طبق بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای برخی گروه‌های کالایی شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های صادراتی در نظر گرفته شده است.
افزایش قیمت خودروی وارداتی ممنوع!
پایگاه خبری راد - معاون وزیر صنعت گفت: در سال گذشته برای چند روز قیمت ارز نوسان پیدا کرد و در کمال تعجب خودروی خارجی در نمایندگی های فروش گران شد حال اینکه این خودرو های موجود با ثبت سفارش قدیم وارد شده و هیچ ربطی به نوسان ارز نداشت.
خودروی هیبریدی بهترین انتخاب برای ایران است
پایگاه خبری راد - معاون خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا گفت: زیرساخت های موجود در ایران بهترین شرایط را برای ورود خودروهای هیبریدی به خیابان ها ایجاد کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد